Voortgang Mike Huigen

Beschrijf in het kort sportverleden

Ik heb nooit echt aan sport gedaan zo nu en dan kreeg ik een ingeving en schreef ik mij in bij de eerste de beste sportschool om er een week te sporten en het daarna
weer op te geven.
Ik ben nu anderhalf jaar lid bij de Compound gym, het bevalt me erg goed en sport elke dag.

Welke hulp/begeleiding krijg je?


Ik heb een voedingsschema mee gekregen daarnaast word ik ook begeleid met het sporten zelf.
Er worden regelmatig metingen bij mij gedaan om te kijken of alles goed gaat dat er iets veranderd moet worden in mijn trainingsschema of voedingsschema.

Wat zijn de belangrijkste veranderingen die je hebt doorgemaakt, zowel fysiek als mentaal door krachttraining?

Dat zijn er heel wat toen ik begon voelde ik me zwak en woog veelte zwaar, ik voelde me onzeker en had nergens zin in.
Dit is allemaal veranderd ik ben ruim 30kg afgevallen en ik voel me zelf verzekerd ook ben ik een stuk vrolijker.

Wat is je favoriete spiergroep om te trainen?

Eigenlijk heb ik die niet ik vind elke spiergroep fijn om te trainen maar als ik dan echt een keuze moet maken ga ik voor schouders of misschien toch borst
ik weet het echt niet.

Welke oefeningen doe je met plezier en welke oefeningen doe je puur op discipline.

De Millitairypress vind ik wel echt leuk om te doen vooral het moment dat je op een hoog gewicht zit geeft het een goed gevoel dit boven je hoofd te krijgen.

Waar ik me echt toe moet zetten zijn toch wel de lunges ik doe ze maar niet met plezier.

Wat vind je het moeilijkste qua voeding?

De hoeveelheid voedsel die ik nodig heb ik lastig maar ik vind het aller lastigste toch echt het bereiden van elke maaltijd ik eet 6x per dag ik sta dus ook 6x per dag.
In de keuken, als ik even weg wil moet ik altijd rekening houden waar ik heen ga en kan ik er zomaar even snel eten
er zit ook veel tijd in om alles voor te bereiden.