BodyShape

In de Bodyshape les trainen we alle spiergroepen met als doel een sterker en strakker lichaam.

Powerpump

Powerpump is een groepsfitnessprogramma dat is ontwikkeld om de kracht en uithoudingsvermogen in de grote spiergroepen te verbeteren en daarbij zo veel mogelijk calorieën te verbranden. 

Alle belangrijke spiergroepen worden getraind, onder begeleiding van een instructeur, met muziek en behulp van een barbell. 

Spinning

In deze uitdagende interval les verbeter je je conditie en je uithoudingsvermogen en als bonus verbrand je ook nog veel calorieën.  

Core Stability

Een pittige en korte workout met 100% focus op de buikspieren en core. De les is voor ieder niveau te volgen, zowel voor beginners als gevorderden, en voor ieder uitdagend! 


Pilates

Pilates die zowel op de grond, staand als met behulp van apparaten gedaan kunnen worden. De oefeningen draaien in essentie om de krachtsopbouw.
Het uitgangspunt is de bevordering van fitheid en gezondheid.

Yolates

Een combinatie van pilates en yoga. Dit maakt, dat je het beste uit twee werelden hebt. De kracht en stabiliteit uit de pilates en de flexibiliteit en souplesse uit de yoga. Pilates en yoga houdingen volgen elkaar op vloeiende wijze op, wat deze les dynamisch en uitdagend maakt. 

Poweryoga

Poweryoga is dé vorm van yoga voor mensen die van iets meer pit houden. In tegenstelling tot traditionele yoga, worden fysieke bewegingen, houdingen en oefeningen kort op elkaar uitgevoerd. Met Poweryoga werk je op een krachtige manier aan je flexibiliteit, concentratie en balans en verbeter je je conditie. 

 

Yoga for Runners

Door het lichaam weer in balans te brengen en bewuster bezig te zijn met ademhaling en focus, verkleinen we de kans op blessures. En werken we op een actieve manier aan herstel van bestaande blessures. 
Geschikt voor de beginnende als de ervaren sporter. 


HIIT

Power training van 45 minuten. Van jumping jacks tot bandenflippen. Elke spiergroep word geprikkeld. Goed om je conditie & kracht te verbeteren. 

HIIT Boxing

Trappen en stoten op de zak wordt afgewisseld met conditie training in deze explosieve les. 

Fight Fit

Dé les om een juiste bokstechniek aan te leren. Daarna ga je boksen op de zak, sparren met elkaar en aan je conditie werken. 


Pole Workout

Bij pole workout werk je aan je flexibiliteit, kracht en uithoudingsvermogen. Je begint met een warming-up en rek oefeningen. 
Daarna leer je iedere week weer nieuwe oefeningen in de paal. We sluiten af met kracht training. Een uitdagende les waar je altijd wat nieuws leert!

Zumba

Zumba betekent: snel bewegen en lol hebben! Iedere les is een feestje met korte danscombinaties op Latijns Amerikaanse muziek, zoals Salsa, Reggeaton en Merengue. Zumba is een cardio workout waarbij het uur voorbij vliegt. 

Step Basic

Deze les is bedoeld voor iedereen die wil leren steppen en de basics eerst onder de knie wilt krijgen. De les is intensief, maar zonder ingewikkelde passen.  

Step Advanced

Als je al ervaring hebt met step en je vind het leuk om uitdagende, intensieve choreografieën om en om de step te doen dan is dit jouw les.